Om foreningen

Aabyhøj IF Gymnastik blev stiftet den 11. maj 1942 og er en selvstændig afdeling under Aabyhøj Idrætsforening.

Vores formål er at danne ramme om et sundt og aktivt idrætsliv og at skabe fællesskaber i Aabyhøj-området.

Vores primære formål er at dyrke gymnastik. Afdelingen udbyder en bred vifte af traditionelle gymnastikhold – forældre/barn, puslinge, rytmisk, spring, motion – til næsten alle aldersgrupper. Der ud over udbyder foreningen pilates, zumba, showdance, SMART-Training og karate.
Borgerne i Åbyhøj-området har således gode muligheder for at dyrke gymnastik/bevægelse i vinterhalvåret
.

Vi træner i gymnastiksalene på Åby Skole og Gammelgårdsskolen, Åby Bibliotek, Elværket samt i Globus1, Gellerup